poniedziałek, 16 lutego 2015

Stary Rynek

Do szkoły dopiero za 2 tygodnia. W piątek byliśmy z klasą na ,, Pingwiny z Madagaskaru,, było super.  Już od dawna chciałam się wybrać na ten film , a teraz w końcu nadała się okazja. Jeszcze nie dawno w Bydgoszczy było pełno śniegu można powiedzieć że codziennie chodziłam z    Metal na sanki, wybrałam się nawet raz na zdjęcia, ale klapa. A akurat teraz kiedy ferie się zaczęły musiał stopnieć, nie dawno było 8ºC .
Dość nie dawno  zaczęłam oglądać
,,Rozen Maiden,, pochłonełam cały sezon w 2dni , i strasznie mi się podobało, nie długo musze zacząć oglądać Traumend. W niedziele byłam też w Toruniu, ale o tym za chwilę.
Dzisiejsze zdjęcia są na Starym Rynku, mam ich tylko kilka bo strasznie wiało i Zoe nie mogła usiedzieć, a o staniu już nie gadam.





















W Toruńu było no... fajnie. Wzięłam ze sobą Zoe, ale że wcześniej wyciągnęli nas na obiad to byliśmy dopiero o 17. Chciałam porobić małej zdjęcia ale były za ciemne, a ja flesza nie umiem używać.  No dobra ale nie przyszłam z niczym mam 1 słaby bokeh
i... i właściwie to tyle.

No i jeszcze moja lampa w salonie, tak tak wiem że piękne.


Ogólnie to, wczoraj pojechałam z matką do Media Expert, a po co? po aparat. Już od dawna chciałam se kupić coś nowego, a teraz w końcu uzbierałam kase. Zakupiłam Sony DSC h300, jest super tylko jedno mnie trochę wkuża (dobrze napisałam?) jest na baterie, ale tak to super. Nie długo musze gdzieś się z nim wybrać.

7 komentarzy:

  1. Zoe ma ładny żakiecik ;) Nie złe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!
    Powiedz mi na jakiej stronce oglądasz anime?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuro na animezone , a Rozen na
      Anyfiles, ale może nie wchodzić ,ja na ogół po prostu wpisuje w Google Rozen Maiden→filmy

      Usuń

      Usuń
  3. O, uwielbiam pingwiny z Madagaskaru! Ładne zdjęcia ^^ Zoe jest taka urocza :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, Zoe jest urocza. :3 Też kiedyś miałam tego samego soniaka i właśnie po mim kupiłam lustrzankę. :D Dobry wybór. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zoe jest prześliczna! I ładne zdjęcia :3 Gratuluję aparatu!

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, to nie boli a sprawia ogromną radość. Ale pamiętaj zawsze bądź szczery.