poniedziałek, 15 czerwca 2015

We ♥ Horses

Jak sam tytuł wskazuje,  w dzisiejszym poście będą konie. Pamiętacie jak jechałam na zawody ujeżdżeniowe? No to dzisiaj pokazuje wam z tamtąd zdjęcia.  Zdjęć mam pełno i dlatego  wszystkich wam nie pokaże. Niektóre są z ludziami ( tak, jest to poprawnie gramatycznie), a niektóre bez ludziów ( XD). Pokaże wam też Zgredzia,  to taki fajny, stary, kucyś.

Za dwa dni jadę do Londynu, strasznie fajnie, ale jak to ja jestem chora. Mam angine. Życzcie mi żeby do wyjazdu było lepiej.:)

Wakacje zaplanowane? U mnie tak. Na początku do Darłowa, potem kolonie fotograficzne w Dąbkach, pół kolonie konne w mojej stajni, Kopenhaga (?) i Bułgaria

Jak tam oceny na semestr? Wystawione? Zadoweleni? Mi z nowu 3 setnych do paska mi brakuje!


Jak już tu jestem to powiem wam że,  kolejny post będzie pod początek Lipca.  Niby w wakacje (bo już nie długo) jest więcej czasu, ale mnie prawie w ogóle w domu nie ma. Łącznie niecałe 2 tygodnie.

Wiem że post bez ładu i składu, ale nie mam o choty trochę dłużej napisać.

Dandys *






Abra-Kadabra*




















Dandys


















Zgredek


Henio

Mufinka

Kropelka

Hera

Mufinka

Kucysia

Bond & Bryza



Mufinka & Kucysia & Kropelka

Zgredek

Do napisania!


* nie z naszej stajni ( i te nie podpisane też)

Dopiska z potem: co wy na to żeby założyć bloga o koniach?

4 komentarze:

  1. Gratuluję udziału w zawodach oraz wyjazdu do Londynu <3
    Mi w tamtym roku zabrakło 3 setne :(
    Znam ten ból, ale w tym roku będzie paseczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hera jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1:50 AM

    Bardzo ładne zdjęcia, koniki z twojej stajni są przecudowne. Mogłabyś jeżeli masz a jak nie to czy mogłabyś zrobić i wrzucić więcej zdjęć z końmi? I jestem za koniowym blogiem. Dopiska dla Caroline ona nie brała udziału w zawodach tylko jechała robić zdjęcia tqk pisała kiedyś tam w jakiś poście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że mogę dodać zdjęcie koni, tylko że w stajni jestem dopiero w sobotę, więc albo dodam pod sobotnim postem, albo kolejnym. Koniowego bloga już założyłam na razie bez postów ale jest

      Usuń

Komentuj, to nie boli a sprawia ogromną radość. Ale pamiętaj zawsze bądź szczery.