wtorek, 8 grudnia 2015

Positive Thinking



Cześć. Ja tu tak tylko na chwile, bo sprzed kompa mnie wyganiają :D. Dzisiajnie mieliśmy szkoły bo była wycieczka i szliśmy na ,,Hotel Transylwania 2''. W poniedziałek mamy próbne testy, ratujcie!  A tak wg to co dostaliście na mikołajki??? Ja spodnie, słodycze, bilety na Cavalliade ( :) ), budki na panien i figurkę Jody xd.  Na Cavalliade biorę aparat więc  najprawdopodobniej  dodam jakieś fotki. U kogo jest śnieg? Bo umnie nie. Zimno jak cholera ale śniegu ni ma...
Dzisiaj też zdjęcia Zoe prócz tej mam jeszcze jedną w zapasie wieć w najbliższym czasie będę was jej zdjęciami zawalać.
P.S KTO ZEMNĄ IDZIE ZABIĆ POSZTĘ POLSKĄ OD WIEKÓW MOJA PACZÓSZKA W WARSZAWIE PRZESIADUJE  :(














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, to nie boli a sprawia ogromną radość. Ale pamiętaj zawsze bądź szczery.