niedziela, 25 września 2016

Bez tytułu, bo tak

Ostatnio odkryłam że moje zdolności w Photoshopie lub jakimś kolwiek programie granicznym są godne dwu letniego dziecka. Próbowałam zamazać zwykłe sznurki i nic mi nie wyszło więc już wolałam je zostawić. Proszę nie bijecie. Ogólnie zdjęcia nie są za dobre bo w większości ich nie wyostrzyłam. Ale miałam takie warunki że Miyo mogła spaść do tyłu z piątego piętra ( właśnie dlatego były sznurki żeby w razie czego ją utrzymały), więc wolałam je zrobić szybko żeby małej się nic nie stało.















1 komentarz:

  1. Ja to bym bała się posadzić lalkę na piątym piętrze nawet z takim sznurkiem (zważywszy na moją niezdarność na lvl 100) xD
    Ale efekty są zadowalające ♥ Miyo jest taka słodka!

    Trudniej usunąć taki sznurek w Photoshopie, bo jest dosyć gruby i go dużo. Ale jeśli chodzi o usuwanie drobniejszych niedoskonałości na zdjęciach, to bardzo fajnie pokazała to Kyou w tym tutorialu (polecam!) ->
    http://shiroi-tori.blogspot.com/2015/08/tutorial-usuwanie-maych-niepozadanych.html

    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, to nie boli a sprawia ogromną radość. Ale pamiętaj zawsze bądź szczery.