piątek, 18 listopada 2016

Love Live

Ohayõ



Vanilla Mouse powraca,wooooow! Właściwie to nie wiem czy posty będą regularne ale się postaram. Ostnio nabyłam dwie petitki z Love Live: Eli i Honoke. Malutkie 6.5 centymetrowe stworzątka ale super są. Może kiedyś więcej takich nabyje. Byłam dzisiaj z nimi i z mojej koleżanki Nico i nie pamiętam kim (kimś na ,,H'') w lesie i przed klatką. Te z lasu nie należą do najlepszych więc może kiedy indziej je opublikuje.
~
Ogólnie to od września chodzę do nowej szkoły i uczę się japońskiego, jeeej. Coś tam już ogarniam, ale hiragana (i inne znaczki) to zło. W szkole raczej jest spoko, no pomijając faceta od polaka, straaszny jest.
~
No dobra koniec jączenia i zapraszam do oglądania fotek:


















I mój piesior, straaasznie trudny i nie wdzięczny model



tak, tak, wiem nie wyostrzony piecho-lam



1 komentarz:

  1. Twoja petitka jest przeurocza, ale chyba nie bardziej od slodziaśnego piesia! Wygłaskaj tam go ode mnie :D
    Przedostatnie zdjęcie najbardziej mi się spodobało, pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, to nie boli a sprawia ogromną radość. Ale pamiętaj zawsze bądź szczery.