poniedziałek, 24 listopada 2014

Wstawtu swój tytuł....

Kreatywny tytół, nie mam na niego w ogóle pomysłu,totalna pustka

Hejka!
Dziś chciałam wam pokazać kolejne zdjęcia(z góry sory za prześwietlenie). Jak na ogól jest to plener.Tym razem wybrałam się można powiedzieć na moje osiedle, od początku miało być dosłownie na osiedlu,ale jakieś dzieciaki musiały przyjść grać w nogę(zaaabije!). Chciałabym wam też przekazać ze jest to przed ostatnia stara sesja, niestety. Szkołe mam na ogół do późna i jak wróce jest ciemno, ale w weekendy postaram się coś dodawać. No i błagam ludzie( o ile ktoś to czyta), wysyłajcie zdjęcia na konkurs. Nie chce tu szpanować, bo jak nie chcecie nie musicie,tylko miło by było coś dostać.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, to nie boli a sprawia ogromną radość. Ale pamiętaj zawsze bądź szczery.